Ilmoittautuminen Muumipeikkojen hiiihtokouluun

TERVETULOA MUUMIPEIKKOJEN HIIHTOKOULUUN!

Muumipeikkojen hiihtokoulu on 4–-vuotiaille ja sitä vanhemmille lapsille, jotka osaavat jo vähän hiihtää (vähintään Lykynlammen majalta hiihtomaahan) ja uskaltava osallistua toimintaa omatoimisesti ohjaajien kanssa. Hiihdonperustaitoja opetellaan erilaisten tehtävien ja leikkien avulla. Muumit johdattelevat koululaiset erilaisten hiihtotekniikoiden kautta mäenlaskun maailmaan.

Muumipeikot kokoontuvat 5.2., 6.2., 12.2. ja 19.2. (mahdollinen varapäivä 20.2.) klo 10–11.30. Ryhmään mahtuu 12 lasta.

Hiihtokoulun hinta on jäsenet 20 € ja ei jäsenet 30 €. Tuo tasaraha ensimmäisellä kerralla kirjekuoreen laitettuna. Kuoren päälle vanhemman nimi, mahdollinen jäsennumero ja summa. Mekään emme mahda säälle (tai koronalle) mitään, joten emme palauta rahoja, vaikka kertoja jouduttaisiin perumaan. Päätöksen hiihtokoulun toteutumisesta tekee ohjaajien kanssa yhdessä hiihtokoulujen vastuuhenkilö.

Joensuun Latu tarjoaa hiihtokoululaisille hiihtomaassa Lykynlammen kahvion lämpimät mehut. Jos lapsesi on allerginen jollekin mehun ainesosalle, ilmoita siitä vastuuhenkilölle etukäteen.

Hiihtokoulussa noudatetaan voimassa olevia koronaohjeita. Tule paikalle vain terveenä. Aikuisille on voimassa vahva kasvomaskisuositus.

Pakkasraja on -15 astetta klo 9 hiihtokouluaamuna Lykynlammen pakkasmittarista katsottuna. Pukeutumisessa kannattaa huomioida pakkasen lisäksi tuuli, joka puraisee helposti pieniä sormia ja varpaita. Varusteiksi lisäksi monot, sukset, sauvat ja lämmin hiihtovaatetus. Laitattehan kotona varusteisiin nimet tai muut tunnistettavat merkit.

Muumipeikkojen hiihtokoulu kokoontuu hiihtomajan edessä, jossa ohjaajat ottavat osallistujat vastaan ja josta siirrytään ohjaajien johdolla hiihtomaahan. Hiihtomaassa ja latualueilla saa liikkua vain sukset jalassa. Hiihtokoululaiset palaavat ohjaajien kanssa samaan paikkaan koulun päätteeksi.

Osallistujat on vakuutettu tapaturman varalta. Vakuutus ei korvaa hiihtovälineitä.

Ilmoittautuminen aukeaa 17.1. klo 9.00.

Hiihtomajan kahvio palvelee lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11–16. Lauantaisin on myös ilmainen rinnesauna klo 12–16.

Hiihtoterveisin Joensuun Ladun Muumien hiihtokoulun ohjaajat.

Lisätietoja Annu Jantunen, annu.jantunen@gmail.com, puh. 050 301 8415

ILMOITTAUTUMISLOMAKE Muumipeikkojen hiihtokouluun 5.2., 6.2., 12.2. ja 19.2. klo 10–11.30

Tähdellä (*) merkityt tiedot ovat pakollisia.

Lastani saa kuvata hiihtokoulussa (kuvia voidaan käyttää Joensuun ladun tiedotteissa ja nettisivuilla)

Lähetä painikkeella ilmoittautuminen ohjautuu annu.jantunen@gmail.com

Informoi mahdollisista peruutuksista Annu Jantusta (annu.jantunen@gmail.com)