Ilmoittautuminen Retkihemulien hiihtokouluun

Retkihemulit on tarkoitettu lapsille, jotka ovat jo aikaisemmin osallistuneet Muumien hiihtokoulun Muumipeikot- tai Nipsut-ryhmään tai hallitsevat jo perushiihtotaidot (esim. mäen nousemisen ja laskemisen). Retkihemulit vahvistavat jo opittuja hiihtotaitoja ja retkeilevät metsäladuilla. Mahdollisuuksien mukaan tutustutaan myös muihin talviliikuntamuotoihin (esim. lumikenkäily, umpihankihiihto, luistelu lammen jäällä). Retkihemulit hiihtävät ja retkeilevät 5.2., 6.2., 12.2. ja 19.2. (mahdollinen varapäivä on 20.2.) klo 10 - 12. Mukaan mahtuu 12 lasta.

Pakkasraja on -15 astetta klo 9 hiihtokouluaamuna Lykynlammen pakkasmittarista mitattuna.  Muumien hiihtokoulussa ja Retkihemuleissa 20.2. on varapäivä, jos vähintään kaksi kertaa joudutaan perumaan.

Ilmoittautuminen hiihtokouluihin tapahtuu Joensuun Ladun nettisivuilla olevan lomakkeen kautta.

Hiihtokoulun hinta on jäsenille 20 € ja ei-jäsenille 30 €. Tuo tasaraha ensimmäisellä kerralla kirjekuoreen laitettuna. Kuoren päälle vanhemman nimi, mahdollinen jäsennumero ja summa.

Ilmoittautuminen avautuu 17.1. klo 9. Ilmoittautuminen päättyy torstaina, 3.2. klo 14.

Hiihtomajan kahvio palvelee lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11-16. Lauantaisin on myös ilmainen rinnesauna klo 12–16.

Hiihtoterveisin Joensuun Ladun Muumien hiihtokoulun ohjaajat.

Lisätiedot: Annu Jantunen, annu.jantunen@gmail.com, p. 050 301 8415