Ilmoittautuminen Muumiperheen hiihtokouluun - ryhmä klo 9.30 - 10.30

TERVETULOA MUUMIPERHEEN HIIHTOKOULUUN!

Muumiperheen hiihtokoulu on tarkoitettu 2–4-vuotiaille lapsille ja heidän aikuisparilleen. Molemmat osallistuvat hiihtokouluun hiihtäen omilla suksillaan. Hiihdon perustaitoja opetellaan leikkien ja tehtävien avulla.

Muumiperheen hiihtokouluja järjestetään kaksi ryhmää lauantaisin 5.2., 12.2. ja 19.2. klo 9.30–10.30 ja klo 10.30–11.30. Molempiin on oma ilmoittautumislomake! Tämän sivun alaosassa on ilmoittautumislomake ryhmään klo 9.30 - 10.30. Yhteen ryhmään mahtuu 18 lapsiaikuisparia.

Muumiperheiden hiihtokoulu/perhe jäsenet 20 € ja ei jäsenet 30 €. Tuo tasaraha ensimmäisellä kerralla kirjekuoreen laitettuna. Kuoren päälle vanhemman nimi, mahdollinen jäsennumero ja summa.

Joensuun Latu tarjoaa hiihtokoululaisille Lykynlammen kahvion lämpimät mehut. Jos lapsesi on allerginen jollekin mehun ainesosalle, ilmoita siitä vastuuhenkilölle etukäteen.

Hiihtokoulussa noudatetaan voimassa olevia koronaohjeita. Tule paikalle vain terveenä. Aikuisille on voimassa vahva kasvomaskisuositus.

Pakkasraja on -15 astetta klo 9 hiihtokouluaamuna Lykynlammen pakkasmittarista katsottuna. Pukeutumisessa kannattaa huomioida pakkasen lisäksi tuuli, joka puraisee helposti pieniä sormia. Mekään emme mahda säälle (tai koronalle) mitään, joten emme palauta rahoja, vaikka kertoja jouduttaisiin perumaan. Päätöksen hiihtokoulun toteutumisesta tekee ohjaajien kanssa yhdessä hiihtokoulujen vastuuhenkilö.

Muumiperheen hiihtokoulu pidetään alimmaisen parkkipaikan vieressä olevan latujen lähtö- ja tuloalueella eli ”stadionalueella”, jossa ohjaajat ottavat vastaan hiihtokoululaiset.

Osallistujat on vakuutettu tapaturman varalta. Vakuutus ei korvaa hiihtovälineitä.

Ilmoittautuminen aukeaa 17.1. klo 9.00 Ilmoittautuminen päättyy torstaina, 3.2. klo 14.

Hiihtomajan kahvio palvelee lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11–16.

Hiihtoterveisin Joensuun Ladun Muumien hiihtokoulun ohjaajat.

Lisätietoja Annu Jantunen, annu.jantunen@gmail.com, puh. 050 301 8415

ILMOITTAUTUMISLOMAKE Muumiperheen hiihtokouluun 5.2., 12.2. ja 19.2. klo 9.30 – 10.30

Tähdellä (*) merkityt tiedot ovat pakollisia.

Lastani saa kuvata hiihtokoulussa (kuvia voidaan käyttää Joensuun ladun tiedotteissa ja nettisivuilla)

Lähetä painikkeella ilmoittautuminen ohjautuu annu.jantunen@gmail.com

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Informoi mahdollisista peruutuksista Annu Jantusta (annu.jantunen@gmail.com)