Kevään hiihtoviikko Ylläksellä ja Särkijärven majoilla 9. - 16.4.

Lapin hiihtoviikko Ylläksellä ja Särkijärvellä 9. - 16.4.

Ilmoittautumisaika on päättynyt ja hiiihtoviikko toteutuu.  Bussiin voidaan ottaa pelkkiä kyytiläisiä edellyttäen ettei tarvita poiketa reitiltä sivuun. Lisäksi voit tiedustella mahdollisia peruutuspaikkoja Eilalta, p. 050 5028440.

Kevään hiihtoviikolla suuntaamme yhdessä Kajaanin Ladun kanssa Länsi-Lappiin, Ylläkselle ja Särkijärvelle, loistavien hiihtolatujen ja -maastojen äärelle. Majoitus Ylläksellä hotelli Ylläskaltiossa ja Särkijärven rannalla Särkijärven majoilla.

Hiihtoviikko on tarkoitettu ensisijaisesti Joensuun Ladun jäsenille, mutta mukaan voidaan ottaa myös muiden Suomen Ladun jäsenyhdistysten jäseniä. Kajaanin Ladulle on varattu 10 paikkaa.

Vaihtoehtoiset kohteet:

Hotelli Ylläskaltio / 7 vrk puolihoidolla:

• saunallinen 2 hengen huone (kaksi erillistä sänkyä)
    • huone yhdelle 875 € / henkilö
    • huone kahdelle 609 € / henkilö
  • saunallinen parvihuone (makuuhuone kahdelle ja parvi kahdelle)
    • parvihuone  kolmelle 525 € / henkilö
    • parvihuone neljälle 483 € / henkilö
  • huoneissa minibaari, TV, sauna, vedenkeitin
  • hintaan sisältyy Äkäshotellin saunojen ja altaan käyttö sekä vapaapääsy iltatansseihin.

Särkijärven majat / 7 vrk puolihoidolla:

• rivitalohuoneistoja, 4 henkilöä/huoneisto, 441 € /henkilö
  • huoneistossa tupakeittiö, makuuhuone kahdelle, parvi kahdelle, sauna, suihku, wc, kuivauskaappi vaatteille
  • retkieväät aamiaispöydästä (kahvit ja mehut keitetään itse huoneistossa)
  • hintaan sisältyy rantasauna joka ilta 2 h/naiset ja 2 h/miehet, liinavaatteet/pyyhkeet, loppusiivous

Käytössämme on 53-paikkainen bussi ja edestakainen matka maksaa 130-135 € / henkilö. Bussiin otetaan myös pelkkiä kyytiläisiä, jos majoittujilta jää bussissa tilaa. Yhdensuuntainen matka maksaa 70 € / henkilö.

Molemmissa kohteissa järjestetään pari opastettua hiihtoretkeä. Ylläksellä oppaana Pekka Laakkonen ja Särkijärvellä Eija Sollo ja Eila Partanen.

Lähtöpaikka: Joensuussa Urheilutalon Siltakadun puoleinen parkkipaikka. Kajaanin latulaiset poimitaan kyytiin Kajaanin Matkakeskuksen tilausliikenteen lähtöpysäkiltä.

Aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

Hiihtoviikko toteutuu, mikäli osallistujia tulee vähintään 35 henkilöä.

Ilmoittautumisaika: 15.12.2021 – 19.1.2022.

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevalla ilmoittautumislomakkeella. Maksa varausmaksu 100 € heti ilmoittautumisen jälkeen Joensuun Ladun tilille FI62 1040 5000 5920 39. Kirjoita viestikenttään nimi/nimet, joita varausmaksu koskee. Kun olemme saaneet ilmoittautumisesi ja varausmaksu näkyy Ladun tilillä, on varaus sitova ja voimassa. Lähetän vahvistussähköpostin ilmoittautumisesta. Retkikirjeen loppumaksuineen lähetän helmi-maaliskuun vaihteessa. Huom! myös huone- tai huoneistokaverin täytyy ilmoittautua  ilmoittautumislomakkeella sekä maksaa ennakkomaksu.

Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä: Eila Partanen, eila.partsu@gmail.com, puh. 050 502 8440