Metsäsuksilla keväthangille 5.3.

Oletko joskus miettinyt, miltä tuntuisi hiihtää metsäsuksilla, umpihangessa? Nyt siihen olisi mahdollisuus.  Lähtö Lykynlammen ulkoilukeskuksesta klo 10, kesto 2 - 3 tuntia. Etenemme vaihtelevassa maastossa.

Mukaan säänmukainen varustus, kuivaa vaihtovaatetta, pientä retkievästä ja lämmintä juotavaa. Voit ottaa omat välineet mukaan tai Joensuun Ladun jäsenenä lainata yhdistyksen metsäsuksia. Mukaan mahtuu max. 8 osallistujaa.

Rantasauna on käytettävissä klo 12–16. Omat saunavehkeet mukaan. Lykynlammen kahviossa voit herkutella maankuuluilla munkeilla ja vaikka lämpimällä mehulla retken päätyttyä.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 3.3. mennessä: Pilvi Tapio, pilvi.tapio@hotmail.com, p. 044 982 9654. Ilmoitathan myös mahdollisesta peruutuksesta.