Kävelykipinä 21.5. (avoin kaikille)

Kävelykipinä-tapahtuma klo 10 - 15 Joensuun kaupungin alueella. Kävele haluamasi matka ja kirjaa kilometrit Joensuun joukkueelle kävelykilometrikisassa tai tule mukaan muuten vaan.

Reitille lähdetään Ylisoutajan sillan kaupungin puoleisesta päästä ja jatketaan Penttilänrannan 95 askelman kuntoportaiden kautta Lionsklubien ja Joensuun kaupungin rakentamaan ruusupuistoon. Ruusupuistosta matka jatkuu Kuhasalon luostarin muistomerkille, jonka jälkeen on mahdollista pistäytyä 1700-luvulla saakka kalmistona käytössä olleeseen Kalmoniemeen. Kuhasalon kierroksen päättää uudistettu Kuhasalon luontopolku, joka tarjoaa runsaan kasvillisuuden lehtomaisesta hämäriin kuusimetsiin.

Sytytetään yhdessä kipinä liikkua!

Kävelykipinä on valtakunnallinen kampanja, joka haastaa kaikki suomalaiset kävelemään.

Lisätiedot: Arja Manninen, arja.anita@hotmail.com