Muumien hiihtokoulut (avoin kaikille)

3.2., 4.2., 10.2., 17.2.2024 LYKYNLAMPI

Muumiperheen hiihtokoulu: la 3.2., la 10.2. ja la 17.2. klo 9.30–11.30. Hiihtopaikalle voi tulla liukuvasti ja olla siellä lapselle sopivan ajan. Muumiperheen hiihtokoulu on tarkoitettu 2–5-vuotiaille lapsille, jotka aloittelevat tutustumista hiihtoon. Lapsi osallistuu Muumiperheen hiihtokouluun oman aikuisen kanssa, joka myöskin liikkuu suksilla hiihtoalueella. Hiihdon perustaitoja opetellaan Muumien innostamana leikkien ja tehtävälatujen avulla lapselle sopivaan tahtiin. Muumiperheen hiihtokouluun mahtuu 20 lasta oman aikuisen kanssa.

Muumipeikot-ryhmä: la 3.2., su 4.2., la 10.2. ja la 17.2. klo 10–11.30. Muumipeikot on tarkoitettu 5–7-vuotiaille lapsille, jotka osaavat jo vähän hiihtää (Lykynlammen majalta hiihtomaahan) ja uskaltavat osallistua toimintaan omatoimisesti ohjaajien kanssa. Hiihdon
perustaitoja opetellaan erilaisten tehtävien ja leikkien avulla. Muumit johdattelevat hiihtokoululaiset erilaisten hiihtotekniikoiden kautta mäenlaskun maailmaan. Ryhmään mahtuu 8–15 lasta ohjaajien määrästä riippuen.

Jos enemmän kuin yksi kerta peruuntuu sään vuoksi, varapäivä on su 18.2.  Ilmoittautuminen Muumiperheen hiihtokouluun ja Muumipeikot-ryhmään avautuu lauantaina 13.1. Joensuun Ladun nettisivuilla. Kannattaa toimia nopeasti, useimmiten paikat on varattu loppuun ensimmäisten tuntien aikana.

Osallistumismaksut:
Muumiperheen hiihtokoulu: jäsenille ilmainen ja 30 € perhe/ei-jäsen
Muumipeikot: jäsenten lapsille ilmainen ja 30 €/ei-jäsenten lapset

Muumiperheen hiihtokouluun pääset ilmoittautumaan tästä. Tapahtuma on täynnä.

Muumipeikkojen hiihtokouluun pääset ilmoittautumaan tästä. Tapahtuma on täynnä.

Lisätiedot: Eija Sollo, eija.sollo@pp.inet.fi, puh. 0500 950996