Ilmoittautuminen Muumipeikkojen hiihtokouluun

TERVETULOA MUUMIPEIKKOJEN HIIHTOKOULUUN!

Muumipeikot-ryhmän hiihtokoulupäivät ovat la 3.2., su 4.2., la 10.2. ja la 17.2. klo 10–11.30.

Muumipeikot on tarkoitettu 5–7-vuotiaille lapsille, jotka osaavat jo vähän hiihtää (Lykynlammen majalta hiihtomaahan) ja uskaltavat osallistua toimintaan omatoimisesti ohjaajien kanssa. Hiihdon perustaitoja opetellaan erilaisten tehtävien ja leikkien avulla. Muumit johdattelevat hiihtokoululaiset erilaisten hiihtotekniikoiden kautta mäenlaskun maailmaan. Ryhmään mahtuu 8–15 lasta ohjaajien määrästä riippuen.

Pakkasraja on -15 astetta klo 9 hiihtokouluaamuna Lykynlammen pakkasmittarista katsottuna.

Pukeutumisessa kannattaa huomioida pakkasen lisäksi tuuli, joka puraisee helposti pieniä sormia ja varpaita. Varusteiksi lisäksi monot, sukset, sauvat ja lämmin hiihtovaatetus. Laitattehan kotona varusteisiin nimet tai muut tunnistettavat merkit.

Muumipeikkojen hiihtokoulu kokoontuu hiihtomajan edessä, jossa ohjaajat ottavat osallistujat vastaan ja josta siirrytään ohjaajien johdolla hiihtomaahan. Hiihtomaassa ja latualueilla saa liikkua vain sukset
jalassa. Hiihtokoululaiset palaavat ohjaajien kanssa samaan paikkaan.

Hiihtokoulupäivän päätteeksi lapsille tarjotaan lämpimät mehut majan vanhalla puolella. Jos lapsesi on allerginen jollekin mehun
ainesosalle, ilmoita siitä vastuuhenkilölle etukäteen.

Osallistujat on vakuutettu tapaturman varalta. Vakuutus ei korvaa hiihtovälineitä.

Muumipeikot-ryhmään osallistuminen on jäsenten lapsille ilmainen ja ei-jäsenille sen hinta on 30€. Tuo tasaraha ensimmäisellä kerralla kirjekuoressa, jonka päällä on vanhemman/huoltajan nimi.

Hiihtoterveisin Joensuun Ladun Muumien hiihtokoulun ohjaajat
Lisätiedot: Eija Sollo, eija.sollo@pp.inet.fi, puh. 0500 950996

Hiihtomajan kahvio palvelee lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11–16. Lauantaisin on myös ilmainen rinnesauna klo 12–16.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE Muumipeikkojen hiihtokouluun la 3.2., su 4.2., la 10.2. ja la 17.2. klo 10–11.30.

Tähdellä (*) merkityt tiedot ovat pakollisia.

Lastani saa kuvata hiihtokoulussa (kuvia voidaan käyttää Joensuun ladun tiedotteissa ja nettisivuilla)

Lähetä lomake painikkeella ilmoittautuminen ohjautuu Eija Sollolle, eija.sollo@pp.inet.fi

Informoi mahdollisista peruutuksista Eija Solloa, eija.sollo@pp.inet.fi, puh. 0500 950996