Ilmoittautuminen Muumiperheen hiihtokouluun

TERVETULOA MUUMIPERHEEN HIIHTOKOULUUN!

Muumiperheen hiihtokoulu: la 3.2., la 10.2. ja la 17.2. klo 9.30–11.30.
Hiihtopaikalle voi tulla liukuvasti ja olla siellä lapselle sopivan ajan. Muumiperheen hiihtokoulu on tarkoitettu 2–5-vuotiaille lapsille, jotka aloittelevat tutustumista hiihtoon. Lapsi osallistuu Muumiperheen
hiihtokouluun oman aikuisen kanssa, joka myöskin liikkuu suksilla hiihtoalueella. Hiihdon perustaitoja opetellaan Muumien innostamana leikkien ja tehtävälatujen avulla lapselle sopivaan tahtiin.

Muumiperheen hiihtokouluun mahtuu 20 lasta oman aikuisen kanssa.
Pakkasraja on -15 astetta klo 9 hiihtokouluaamuna Lykynlammen pakkasmittarista katsottuna.

Pukeutumisessa kannattaa huomioida pakkasen lisäksi tuuli, joka puraisee helposti pieniä sormia.

Hiihtokoulun jälkeen Joensuun Latu tarjoaa hiihtokoululaisille lämpimät mehut kahvion vanhalla puolella. Jos lapsesi on allerginen jollekin mehun ainesosalle, ilmoita siitä vastuuhenkilölle etukäteen.

Muumiperheen hiihtokoulu pidetään alimmaisen parkkipaikan vieressä olevan latujen lähtö- ja tuloalueella eli ”stadionalueella”, jossa ohjaajat ottavat vastaan hiihtokoululaiset.

Osallistujat on vakuutettu tapaturman varalta. Vakuutus ei korvaa hiihtovälineitä.

Muumiperheen hiihtokoulu on jäsenille ilmainen ja ei-jäsenille sen hinta on 30 € perhe. Tuo tasaraha ensimmäisellä kerralla kirjekuoressa, jonka päällä on vanhemman/huoltajan nimi.

Hiihtoterveisin Joensuun Ladun Muumien hiihtokoulun ohjaajat
Lisätietoja Eija Sollo, eija.sollo@pp.inet.fi, puh. 0500 950996

Hiihtomajan kahvio palvelee lauantaisin ja sunnuntaisin klo 11–16. Lauantaisin on myös ilmainen rinnesauna klo 12–16.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE Muumiperheen hiihtokouluun la 3.2., la 10.2. ja la 17.2. klo 9.30–11.30

Tähdellä (*) merkityt tiedot ovat pakollisia.

Lastani saa kuvata hiihtokoulussa (kuvia voidaan käyttää Joensuun ladun tiedotteissa ja nettisivuilla)

Lähetä lomake painikkeella ilmoittautuminen ohjautuu Eija Sollolle, eija.sollo@pp.inet.fi

Informoi mahdollisista peruutuksista Eija Solloa, eija.sollo@pp.inet.fi, puh. 0500 950996