Viestintä

Joensuun Latu tiedottaa tapahtumistaan nettisivujen lisäksi kaksi kertaa vuodessa ilmestyvässä jäsenlehdessä, kuukauden vaihtuessa sähköpostiin lähetettävällä uutiskirjeellä sekä facebookissa. Ajantasaisin tieto löytyy verkosta.

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja ideoita sekä ilmoittautumisia talkoisiin. Yksittäisiä tapahtumia koskeviin kysymyksiin osaavat tapahtumakuvauksissa mainitut yhteyshenkilöt vastata parhaiten.

Joensuun Ladun uutiskirje lähetetään kuukausittain kaikille, jotka ovat maksaneet kuluvan vuoden jäsenmaksun ja ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa. Jos et vielä saa uutiskirjettä, tallenna sähköpostiosoitteesi Suomen Ladun itseasiointisivustolle tai ilmoita se tällä lomakkeella. Muista ilmoittaa myös, jos sähköpostiosoitteesi muuttuu.