Opi hiihtotaitoja Muumien opein -teemapäivä Lykynlammella 30.1. 2021

Uutena tapahtumana järjestämme lauantaina 30.1. klo 10 - 12 teemapäivän, jossa lapset opettelevat hiihtotaitoja Muumien hiihtokoulun menetelmin: leikin, mielikuvien ja tehtävälatujen avulla. Päivän aikana opetellaan vuorohiihtoa, kääntymisiä, tasatyöntöä ja mäen nousemista ja laskemista. Teemapäivä on maksuton. Mukaan mahtuu 15 lasta ja päivään ilmoittaudutaan viikkoa aikaisemmin sähköpostilla. Seuraa tarkempaa tiedotusta yhdistyksen nettisivuilta.

Lisätiedot: Eija Sollo, eija.sollo@pp.inet.fi, p. 0500 950 996

Ps. Fischerin suksien koehiihtotapahtuma Lykynlammella Tulossa tammikuussa, seuraa ilmoittelua!

Opi hiihtotaitoja Muumien opein -teemapäivä Lykynlammella 10.3.2021

Toinen hiihdon teemapäivä järjestetään alueen talvilomaviikon keskiviikkona klo 10 - 12. Päivän aikana opetellaan hiihtotaitoja Muumien hiihtokoulun menetelmin: leikin, mielikuvien ja tehtävälatujen avulla; opetellaan vuorohiihtoa, kääntymisiä, tasatyöntöä ja mäen nousemista ja laskemista. Teemapäivä on maksuton. Mukaan mahtuu  15 lasta ja päivään ilmoittaudutaan viikkoa aikaisemmin sähköpostilla. Seuraa tarkempaa tiedotusta yhdistyksen nettisivuilta.

Lisätiedot: Eija Sollo, eija.sollo@pp.inet.fi, p. 0500 950 996