Joensuun Ladun jäsenten käyttöön on hankittu yksi jäähdytetyn ladun yrityskortti !

Joensuun Seudun Jäähdytetty Latu Oy:ltä (KONTIOLAHTI OUTDOOR) on hankittu yksi yrityskortti Joensuun Ladun jäsenten käyttöön.

Tämä tarkoittaa sitä, että yksi latulainen kerrallaan voi hiihtää Kontiolahden jäähdytetyllä ladulla ilmaiseksi enintään yhden tunnin ajan / maksimissaan kolme kertaa viikossa.

Yksi latulainen, tunti kerrallaan, enintään kolme kertaa viikossa

Jäähdytetty latu avattiin torstaina 15.10.2020 klo 8:30

Latu on auki päivittäin klo 8.30 alkaen ja sulkeutuu ma-to klo 20, pe 19, la 18 ja su 19.

HUOM! Hiihtoladulla on päivähuolto klo 14.00-15.00, jonka aikana ladun käyttö on kielletty.

Jäähdytetyt ladut ovat suljettuna ampumahiihdon maailmancupin aikana 23.11.-6.12.2020.

Latuvalaistuksen pakkasraja on -20c

Ilmoittautumalla AH-stadionin kahviossa varaamasi aikana saat merkin kiinnitettäväksi hiihtoasuusi näyttämällä Joensuun Ladun jäsenkorttiasi.

Tervemenoa sen jälkeen ladulle!

Tee varauksesi näin:

Aktivoi haluamasi päivä ja vapaa kellonaika.

PYRI VALITSEMAAN HIIHTOAIKASI NIIN ETTÄ ENNEN JA JÄLKEEN VARAUSTASI JÄÄ TUNTI - Tai nolla tuntia!​
Näin pääsee useampi latulainen hiihtämään täyden tunnin.

Täytä avautuvaan ikkunaan pyydetyt tiedot (HUOM! *) kuten nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, johon varausvahvistus ohjautuu.

• TALLENNA ja tarkista vielä grafiikasta, että ajat ovat oikein.

• Peruuta varauksesi tarvitaessa sähköpostin Varausvahvistus painikkeesta Palaa varaukseeni-->  Peruuta varaus.

Jos olet poistanut sähköpostin, ilmoita mikä päivä / tunti poistetaan. Käyttäjätunnuksillani pääsen käsiksi poistettavaan varaukseen.

Kysy tarvittaessa ristopla@elisanet.fi

- - - -

Vello.fi ajanvarausohjeet

Mari Eder'in haastattelu 15.10.2020! Kuvakaappaus: Kontiolahti Biathlon Events videolta. LUNTA ON RIITTÄVÄSTI!