Valikosta löydät retkien ja tapahtumien tiedot kuukausittain! Menneet tapahtumat löytyvät Arkistosta.

* * * * *

Ajantasainen tieto netistä ja facesta!

Luonnossa liikuttaessa olosuhteet voivat aiheuttaa yllätyksiä. Joskus joudumme perumaan tai siirtämään suunniteltuja reissuja. Tarkista ajantasainen tieto Joensuun Ladun nettisivuilta tai facebookista!

Kuvat kertovat

Joensuun Ladun tapahtumissa saatetaan kuvata paitsi luontokohteita, myös tapahtumiin osallistujia. Kuvia käytetään yhdistyksen tiedotuksessa. Jos et halua omien kasvojesi näkyvän viestinnässämme, ilmoita siitä tapahtuman vetäjälle ja/tai kuvaajalle.

Ennakkotieto Joensuun Ladun tapahtumista sähköpostiin

Olen Joensuun Ladun jäsen ja haluan, että yhdistyksen tapahtumista ilmoitetaan allaolevaan sähköpostiini ennakkoon uutiskirjeellä kerran kuukaudessa.