Melonta ja soutaminen ovat myös Ladun liikuntamuotoja

Vesillä on tilaa ...

Suomen melonta- ja soutuliitto: Retki- ja virkistysmelonnan kuulumisia 1 / 2020

Melonta on luonnonläheinen harrastus ja siinä pääsee katsomaan lähiluontoa hieman eri perspektiivistä kuin yleensä. Retkimelonta on Joensuun Ladun heiniä.

Joensuun Latu järjestää melontakoulutusta ja vaativuudeltaan erilaisia melontaretkiä. Ladulla on yhteistyötä melontaseura Joensuun Kauhojien kanssa, ja jäsenemme saavat osallistua myös Kauhojien melontoihin ja retkille.

Melonnan harrastus Ladun retkillä on mahdollista myös niille jäsenille, joilla ei ole omaa kajakkia, sillä seuralla on viisi kajakkiyksikköä, yksi kajakkikaksikko ja kaksi inkkaria eli avokanoottia. Lisäksi yksi kajakkikaksikko on Suomunjärvellä, ja sitä jäsenet voivat vuokrata Patvinsuon kansallispuiston opastuskeskuksen emännältä.

Katso melontakuvia....

Melojat tutkivat reittivaihtoehtoja