Aikuisten hiihtokoulu 24.1., 25.1., 31.1., ja 1.2. (avoin kaikille)

klo 18.30 - 20 JOENSUUN LAULURINNE
Tule mukaan herättelemään uinuvia hiihtotaitojasi aikuisten hiihtokouluun, joka järjestetään yhteistyössä Hiihto-Katajan kanssa. Kurssilla on ryhmät vasta-alkajille ja edistyneemmille kuntohiihtäjille. Kahden ensimmäisen illan aiheena on perinteinen hiihto ja kahden viimeisen luisteluhiihto. Jos sinulla ei ole omia suksia, voit tarvittaessa saada ne kurssille Hiihto-Katajalta. Kurssilla opettavat Hiihto-Katajan hiihtovalmentajat ja -ohjaajat.
Hinta: 80 € (Joensuun Ladun ja Hiihto-Katajan jäsenet), 90 € (ei-jäsenet). Säävaraus: pakkasraja -15 astetta, lumen puute. Maksimiosallistujamäärä 30, minimi 5.

Lisätiedot ja ilmoittautumisohjeet: Ilari Nissinen, ilari.nissinen@hotmail.com, p. 0440 102 396

Linkki ilmoittautumislomakkeeseen: Ilmoittautumiset - Joensuun Ladun varustelainaus (johku.com)⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠