Tutustu löytölenkkeilyyn – Samota Running® -tutustumispäivä (avoin kaikille) PERUTTU

11.8.2024 klo 12.30–15.00 LYKYNLAMPI
Tutustumispäivän jälkeen kiinnostuneet voivat suorittaa vertaisohjaajakoulutuksen. Tutustumispäivän ja vertaisohjaaja- koulutuksen tarjoaa Joensuun Ladun jäsenille ja heidän per- heenjäsenilleen (ml. lapset) Suomen Latu ry. 10 ensimmäistä vertaisohjaajakoulutukseen ilmoittautunutta saa Samota Running -opaskirjan. Samota Running® eli löytölenkkeily on uusi Pohjois-Karjalassa kehitetty ulkoilulaji, jossa jokaisella lenkillä kävellään, juostaan, hiihdetään tai pyöräillään uuteen paikkaan. Tavoitteena on itselle merkityksellisten löytöjen tekeminen ja oman uteliaisuuden herättely. Liikkuminen tapahtuu tutustumispäivässä pääasiassa kävellen. Varusteeksi kännykkä, pitkälahkeiset ja -hihaiset vaatteet, puutarhahansikkaat (tai vastaavat) sekä vähän retkievästä omaan reppuun.

Ohjaajana toimii Samota Running -kehittäjä ja Joensuun Ladun jäsen Heikki Immonen.

Koulutus on maksuton Joensuun Ladun jäsenille ja heidän perheenjäsenilleen. Muille henkilöille hinta on 25 € (sis. alv 10 %).
Ilmoittautuminen 4.8. mennessä: Heikki Immonen, heikki.immonen@hifiction.com, (kysymykset WhatsApp- tai tekstiviestillä p. 045 114 9159).