Luontoliikuntaa yhdessä ympäri vuoden

Ajankohtaista

Vielä ehtii Muumien retkeilykouluun Kuhasalossa! (avoin kaikille) Ilmoittautuminen pikaisesti Joensuun Ladun nettisivuilla (otsikon linkistä).

Uusien jäsenten ilta ma 6.5.2024 klo 1719 Kuhasalossa
Ilmoittautuminen mahd. pian: Merja Mustonen, mustonenmerjam@gmail.com, p. 040 832 7795

Rakastu retkeilyyn kurssille (avoin kaikille) ilmoittautuminen on käynnissä. Ilmoittautuminen tapahtuu Johkun kautta ja päättyy 6.5.

Pyöräilyn valtakunnallinen kilometrikisa 1.5.–30.9.

Polkujuoksun yhteislenkit maanantai-iltaisin (avoin kaikille) 13.5. alkaen. Rohkeasti mukaan! Vasta-alkajille ja kokeneemmille omat ryhmät. Ei ennakkoilmoittautumista, säävaraus.

Iltapyöräilyt tiistai-iltaisin toukokuussa klo 17.00- (avoin kaikille) 7.5. alkaen.

Kirkkovenesoudut keskiviikkoisin klo 18-, alkaen 15.5. Hasanniemessä (avoin kaikille). Lisätiedot: Asko Timoskainen, p. 0400 576 303

Suomun kierto la 18.5. klo 8- Patvinsuon kansallispuistossa (avoin kaikille) Lisätiedot ja ilmoittautuminen 10.5. mennessä: info@future-club.fi tai Asko Timoskainen p. 0400 576 303

* * *

Kiinnostaako Sinua hiihtoviikko Lapissa keväällä 2025?

Suunnittelemme Tunturikerho Kumpen ja Karjalan Retkeilijöiden kanssa maalis-huhtikuulle hiihtoviikkoa Muonioon (majoitus Särkijärvellä tai Keimiötunturilla) tai Kilpisjärvelle. Matkat voisi tarv. myös yhdistää. Alustava hinta-arvio Muonioon n. 300–400 €/hlö ja Kilpisjärvelle n. 600–700 €/hlö (sis. aamiaisen). Ydinkysymys on, saammeko riittävästi lähtijöitä! Mikäli olet kiinnostunut Kilpisjärven tai Muonion hiihtoviikosta, kerrothan siitä sähköpostilla: hannu.melin@gmail.com. Syksyllä tiedotamme asiasta lisää.

* * *

Joensuun Ladun jäsenlehti 1/2024 on luettavissa näköislehtenä otsikkoa klikkaamalla. Jos haluat jatkossa lukea vain näköislehteä, kirjaudu Jäsenpolkuun ja ruksaa Omat tiedot -osiossa kohta Haluan jäsenyhdistyksen tiedotteet vain sähköisenä tai ilmoita printtilehden perumisesta: joensuunlatu@gmail.com.

* * *

Joensuun Ladun uutiskirje lähetetään kuukausittain kaikille sähköpostiosoitteensa ilmoittaneille Joensuun Ladun jäsenille. Jos et vielä saa uutiskirjettä, tallenna sähköpostiosoitteesi Suomen Ladun itseasiointisivustolle. Voit ilmoittaa sähköpostiosoitteesi myös tällä lomakkeella.

Toukokuun uutiskirje lähetettiin 26.4.