Rakastu retkeilyyn -kurssi (avoin kaikille)

15.5.2024 klo 17–20 ISLO

Haluaisitko aloittaa tulevana kesänä retkeilyn? Oletko jo käynyt päiväretkellä, mutta haluaisit tietää kuinka yöpyä maastossa? Nyt on oiva tilaisuus päästä tutustumaan retkeilyn saloihin matalalla kynnyksellä, yhdessä muiden innokkaiden kanssa!

Rakastu retkeilyn -varusteiltaa vietämme keskiviikkona 15.5. Itä-Suomen liikuntaopiston tiloissa (ISLO, Länsikatu 15). Käymme läpi retkeilyn perusteita: retken suunnittelu, turvallisuus, varusteet, yöpyminen ja ruokailu maastossa sekä muut esille tulevat seikat.

Hinta on 10 € Joensuun Ladun jäseniltä, ei-jäseniltä 20 €.

Ilmoittautuminen 6.5. mennessä Johkun kautta.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään viisi. Ryhmään otetaan enintään 12 henkilöä. Kouluttajina Pilvi Tapio ja Minna Päivinen.

Lisätiedot: Pilvi Tapio, pilvi.tapio@hotmail.com, p. 044 982 9654,  Minna Päivinen, minnapaivinen78@gmail.com, p. 040 704 5535

Jos haluat päästä harjoittelemaan oppimiasi retkeilytaitoja käytännössä sekä yöpymään maastossa, lähde mukaan 8.–9.6. Pirhun kierrolle. Huomioi erillinen ilmoittautuminen retkelle.