Päivämelonta Viinijärvellä

8.6.2024 tai 9.6.2024 VIINIJÄRVI

Joensuun Ladun melojat ovat tervetulleita Joensuun Kauhojien retkelle:

Päivämelonta Viinijärvelle, melontamatka on 15–20 km, saarten suojaa ja myös avointa järvenselkää. Osallistujilta edellytetään myös selkävesien melontakokemusta.

Kokoontuminen  Joensuun Kauhojien kanoottivajalla (Hasanniemi, Länsiviitta 2) klo 8.00, ajomatka Viinijärven uimarannalle (osoite Uimalantie 4, Viinijärvi) on noin 30 km. Joensuun Ladun jäsenet voivat tarvittaessa varata retkelle yhdistyksen kajakin: Kajakit, kanootit ja vene - Joensuun Ladun varustelainaus (johku.com). Paluu vajalle noin klo 18. Retken jälkeen jokainen vastaa itse vajalla kaluston huollosta.

Jokainen vastaa itse päiväeväistään, sillä reitillä ei ole palveluita. Lähtöpaikan uimarannalla on vessat, grillikatos sekä laituri. Taukoja pidetään sopivasti, maataukoa pidetään Vekarusniemen uimarannalla.

Retken ajankohta on la 8.6. tai su 9.6. ja se tarkentuu suotuisien sääolosuhteiden  varmistuttua; viimeistään saman viikon torstaina ilmoitetaan sähköpostitse osallistujille. Matkakustannukset jaetaan autokunnittain.

viinijarvi-melonta-2024-kartta.pdf

Retken vetäjät: Katri Tiainen, tiaikatri@gmail.com ja Rane Asikainen, rane.asikainen@gmail.com

Ilmoittautuminen lomakkeella (sivun alalaidassa): Päiväretki Viinijärvelle - Joensuun Kauhojat